Sorg

Hur är det med sorg egentligen, läst lite överallt.. Och det tycks vara väldigt olika.
Jag har förlorat min pappa! Mannen som jag älskade såå mycket! Min idol och förebild, min älskade älskade pappa! Jag sitter och skriver ner detta, men fattar ändå inte!
När kommer man till insikt? Kommer jag bryta ihop totalt när insikten kommer. Jag är lite rädd.. Kanske behöver man prata med någon "kunnig" vad vet jag? Jag tror aldrig jag kommer komma över just sorgen efter pappa, men jag hoppas att med tiden ska de bli lättare att hantera sorgen.
Tycker så synd om min älskade mamma som förlorat sin livskamrat! Det nalkas begravning och jag fruktar dagen.. Vill inte släppa iväg dig pappa!!! Fan också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0