Småland

Imorgon bitti bär de av mot smålandet, dvs om ca 5 timmar...

Ligger i soffan och kollar tv, måste verkligen försöka få lite sömn om jag ska orka köra imorgon. Men när man måste sova då går det ju fan inte!

Ska bli kul att komma till Småland ändå, öppningshelg på high charparral vilket betyder att man kommer träffa massa gamla vänner och bekanta. Sen fyller min favorit tjej 23 imorgon, eller idag då ;)
Malin jag hoppas du kommer!! :D

Livet känns smått fucked up, men ändå liiite lättare. Men saknaden är helt enorm! Snart en hel månad sen!? Så jävla sjukt! Min lilla pappa, jag längtar varje dag tills vi ses igen! <3

Nej, försöka blunda lite nu.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tårar i ögongen av att läsa på din blogg.. Väldigt fint skrivet!

Hoppas ni har det bra i Småland. Tänker på er!

PUSS! <3

2012-05-18 @ 16:05:53
URL: http://elinahlstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0