Saknaden

Två veckor sen pappa dog idag, helt sjukt! Känns som igår. Men nu kommer saknaden, saknar hans röst! Tryggheten han va bäst i världen på att ge.
Tiden ska göra det här
Lättare.. Men nu är allt bara konstigt!
Jag känner dåligt samvete för att jag inte kan gråta! Men det är bara för att allt är så jävla sjukt ofattbart!! Men den lilla sekunden man fattar att det är som det är så bryter man ihop, och tårarna tar inte slut...
Vart jag än vänder och vrider, vart jag än är och gör så blir jag påmind av pappa.
Men trots allt så har jag ett lugn i kroppen och känner styrka. Tror de är pappa som ger det.
Nu ska jag bara ligga här och tänka vidare på allt fina minnen jag har med min pappa. Listan är låååång! Han var ju så bra!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0