Lat

HEJ!

Inte orkat skriva något inlägg, kasst jag vet..
Har inte så mycket att komma med heller för den delen hehe, men nu hade jag verkligen ingenting att göra så då tänkte jag att jag kunde trycka lite här :)

Vart på en lång och skön promenad med danne, fick fotmassage på det med ;) bästa killen på jorden! (när han vill) haha!

JAG VILL HA EN NY GARDEROB! är så sjukt trött på alla mina kläder, inget av de jag har vill jag använda, men jag har ju bara det så jag måste använda det :(

Ska försöka plocka på mig så mycket som möjligt i Paris!

Fått en header, men har jätte svårt att få in rätt storlek på den.. ska se om någon kan hjälpa mig med det, roligare att blogga om bloggen är snygg ju ;) eller?

Nu ska jag ligga kvar här i soffan ett tag, kolla alla nya serier på 6an, se om de är något att ha.

Hörs kanske imorn då! PÖSS


Headern:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0