Fredag

Trots att jag är arbetslös så ser jag fram emot helgen.. Jag har ju för fan helg varje dag.

Sitter hemma i soffan och myser lite med Memmelie som nu inte heter så längre, nej.. jag och Danne säger för de mesta Nosse eller Nonno :P haha

Åh, det är typ bara 2 veckor kvar till Paris nu :D och igår på självaste kvinnodagen fick jag in oväntade stålar på kontot, skickade dom rakt ner i kassaskrinet!

Just nu saknar jag alla mina nära, vänner och släkt.. man ses ju ALDRIG när man bor på den här ön!
Men blir nog fastlandet för mig och Danne inom snar framtid.

Nu ska jag trycka i mig lite bröd som jag bakat själv.

Laleh <3

"Some die young
but you better hold on
So many things i need to say to you
Please don't, don't let me go
and we said we would die together
you said we would die
together
Some die young."





Kommentarer
Postat av: Murramurajja!

Älskar dig!!

2012-03-09 @ 14:45:07
Postat av: Nunnanundajja!

Älskar dig också min murra <3!!!!

2012-03-09 @ 15:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0