Hejsvej

Jobbet går asa bra! Softaste jag vart med om ;)

Inne i en pappa period nu, tänker på honom mer än vanligt, jag saknar honom så fruktansvärt mycket att jag får panik i kroppen! Det kommer situationer då man vill fråga, få hjälp osv av pappa... Var ju så van vid att ha han där hela tiden. Han sa alltid "pappa har alltid rätt"...
Jag berättade ofta för pappa att jag i svåra situationer tänkte " vad hade pappa sagt,gjort,tänkt" det gör jag dubbelt så mycket nu. Min idol (pappa) gör mitt liv så mycket bättre och enklare fast att du inte ens finns kvar hos oss längre. Nu ska jag sova och hoppas att jag drömmer om dig. För det ger en känsla som känns som att jag träffat dig.

Pappa <3


Kommentarer
Postat av: Murajja

Jag älskar dig! Din sista mening kändes i hjärtat, så hårt! <3

2012-06-30 @ 12:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0