Tankar

Kul!!!
Satt precis och skrev massa skit här!! sen bara försvann de, kom emot något jävla ninja knapp! ÅH!

Aja..jag skrev iaf om hur falska människor är! som om de vore något nytt :P, men hur som helst så är de jävligt irriterande! Visst fan kan man känna sig orättvis mot folk ibland, man har gjort fel osv. Men såna man verkligen trodde bättre om, då blir de lite jobbigt! jag är den som undviker människor som "beter" sig, är det ens rätt? Dom brukar ju fatta, och då vet dom vad dom gjort fel. Men man kanske ska ta tjuren vid hornen och prata! Helt ärligt så är jag ganska konflikträdd trots att jag kan vara världens bitch!

Okej, detta kommer inte bli någon drama blogg! haha, men just nu ville jag bara skriva ner vad jag satt och tänkte på ;)

Satt även och tänkte på hur snabbt man kan gå från att tex älska någon så djup! till att sedan bara vända handen när något händer.. jag är iaf grym på att stänga av, det kanske inte är en bra egenskap? men har sett tendensen hos många! Inget som hänt mig på senaste tiden, men för ett par år sedan...

However, haft en skön kväll, marre och challe va förbi :) Älsklingen sover han ska upp på något militärt imorgon bitti, nu ska jag käka kiwi och kolla skit på tv! Natti <3

Kommentarer
Postat av: Murajja

Gillar att du skriver blogg ;-)

2012-02-18 @ 13:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0