Stuck!

Hej haj hoj!

Haft en lugn och skön helg, förutom att jag satt fast ute i Ar i 4-5 timmar igår med en bil som inte gick att starta :P, det är något säkerhetssystem på bilen som gör att den inte går att starta när den stått olåst lite förlänge, men för att återgärda de ska man bara låsa och låsa upp bilen med hjälp av infraröd teknik på nyckeln, men de gick ju inte!! så där satt jag, utan mobil också!!! över 1 mil hemifrån... började gå ut mot vägen ( jävla bit )

Och sen så ser jag till min förvånad att de står 2 snutbilar längre bort! helt sjuk! sånt som sällan händer på öde belagda ställen här på norra gotland :P  men där stod dom, jag sprang och vinkade som en dåre! dom stannade, va lite stela, små skumma, men dom körde bort mig och vovven till bilen igen och trodde dom kunde hjälpa mig, bad om skjuts ut till fårösund, men icke! ( dom slutade snart sa dom) men fick låna telefon så jag kunde ringa far min att hämta mig... lagom skum dag! gick nog sammanlagt 1 mil, har träningsvärk i röven och ryggen!! haha.

Nu sitter jag här och kollar sommar kläder längar sååå jäävla mycket!

Ett måste i sommar i alla fall! Usa twisted bikini. Så jävla snygg!!!
Har satt den på bevakning, så att så fort den kommer in så blir jag mailad, Beställa dirr!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Toja

Tur att Pappa finns! Bikinin hade varit snygg med Golandstil! :) Kram

2012-02-22 @ 15:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0