Flytt

God kväll!
Idag har jag hjälpt Maria och Charlie med flytten in till Visby, det va kul! Började ordna och dona med stylingen direkt när jag kom dit ;) Jätte mysig lägenhet, fett bra belagd nära till innnerstan, avis! Lite tråkigt dock att dom kommer bo så lång bort från mig :( ingen som kommer och knackar på titt som tätt. Ska åka till dom så ofta jag kan! :D
Och sen vart jag på resebyrån hittade en billig resa för mig och Danne till Paris, samtidigt som Mamma, pappa, mormor och Maria åker, samma hotell med :) kommer bli kul som fasen asså ;) så imorgon är de bara in och betala :D

Och jag har lyckats rätta till dygns rytmen ganska bra med ;) så ska fan gå och decka snart!

Bjuder på en bitch bild ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0