Pappa<3

Just nu är jag bara helt tom!
Jag kan inte gråta, inte känna, inte tänka, inte förstå!!! Kan inte acceptera. Jag väntar fortfarande på min pappa. Det är så mycket jag vill fråga dig, så mycket jag vill berätta, så mycket jag vill spendera med dig! Det är för tidigt för dig att försvinna ur mitt liv. Det är så jävla orättvist!!! Pappa!!!!
Jag kan bara inte få in det i min skalle att du inte är med mig längre! Du va så mycket för mig, min lärare min förebild.. Jag ville va som dig! Du va så jävla bäst på allt! Så fin rakt igenom, ville alla gott, och brydde dig om varenda människa. Ibland kommer jag till insikt och förstår att du inte finns kvar, och det är då allt bara faller för mig! Jag blir rädd...
Jag saknar dig så fruktansvärt mycket!! Jag kan aldrig med ord förklara min sorg och hur mycket du betyder för mig och hur otroligt mycket jag älskar dig!! Allting gick så fort, men jag är glad att vi hade en så fin relation till varandra, att vi kunde vara öppna mot varandra och alltid kunna prata om allting, all lärdom du gett mig. Alla våra diskussioner alla våra bil turer som vi tog, vi hade alltid så kul du och jag. Du var min bästa vän och du trodde alltid på mig! Oavsett vad! Du är den finaste gåvan jag haft i mitt liv. Och för din skull tänker jag vara stark, det vet jag att du hade velat. Du lever för all tid kvar i mig pappa. Du är min hjälte. Jag vet att du finns hos mig och hela familjen. Vi känner din närvaro. Det här är det tuffaste någonsin. Vi ses snart igen pappa <3 JAG ÄLSKAR DIG!!!! <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Va fint Nandie!

Jag vet att han är oerhört stolt över dig,

Jag också ❤

2012-04-23 @ 07:10:22
Postat av: Maria

Du är en dotter att vara stolt över! Du är ett av tre underverk din pappa gav världen! Du är otroligt stark och fin människa Nandie! Han kommer förevigt vara med dig och kommer hjälpa dig på traven när det gäller svåra beslut i ditt liv! Du är bland det finaste jag har och jag kommer alltid finnas här för dig! Älskar dig!

2012-04-23 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0