Härligheter!

"Ett inlägg i månaden" känns som mitt sätt att blogga på. Skärpning!

Nu har det ju i alla fall hänt en del saker i livet som jag tänkte ni skulle få ta del av ;)

JAG HAR FÖRLOVAT MIG! Ja, i självaste Eifel tornet med min älskade Daniel. Och kön till hissarna var sjuk! Så vi gick faktiskt upp! Fick nog 3 små hjärtattacker på vägen upp. (rökare)

Paris var fan den coolaste staden älskade den direkt!! Så romantisk stad. Smått med såå stort! Och arkitekturen var bara enastående, dit kommer jag åka fler gånger, utan tvekan... Shoppade och åt. Och kollade på alla se värdigheter. Grymt!

På väg hem stannade jag och Danne hos älsklingen Maria, det var skit kul! Vi drack och dansade! ;)

Nu är man hemma och tillbaka till vardagen, svårt att landa. Men skönt de me...

Jag vill träna!!! Har motivationen med kommer inte till skott, men jag vill fan inte gå ner på fårösunds svettiga mans gym! Och springa är inte min grej, några idéer?

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0